مرور کلی تجزیه و تحلیل کلان داده های اینترنت اشیا


مرور کلی تجزیه و تحلیل کلان داده های اینترنت اشیا

عنوان مقاله: Big IoT Data Analysis: A Generic Overview، سال انتشار: 2017

در این مقاله، پس از تعریف مفاهیم "کلان داده ها" و "اینترنت اشیا" یا IOT، رابطه ی اینترنت اشیا با تحلیل های کلان داده ها بررسی شده است. "چارچوب عملیاتی برنامه های IOT مبتنی بر ابر" بررسی شده است. در ادامه، برخی پیشرفت ها و فرصت های موجود در این زمینه از جمله: تجارت الکترونیک، شهرهای هوشمند،تدارکات و خرده فروشی، مراقبتهای بهداشتی مطرح شده است. چالشهای موجود در این زمینه و همچنین دو نمونه کاربردی موردبحث قرار گرفته اند. 

ترجمه چکیده: از زمانی که تعداد دستگاه ­های اینترنت اشیا (IOT) افزایش یافته است، حجم انبوهی از داده­ ها از دهه­ های گذشته تولید شده­ اند. با این حال، چنین داده ­هایی بدون قدرت تحلیلی مفید نیستند. راه­ حل­ های بسیار زیاد کلان داده، اینترنت اشیا و تحلیل­ها، افراد را قادر ساخته تا بینش­ های ارزشمندی را نسبت به داده ­های عظیم تولید شده توسط دستگاه­ های اینترنت اشیا بدست آورند. با این حال، این راه ­حل­ ها هنوز در مراحل اولیه خود هستند و این حوزه فاقد یک بررسی جامع است. این تحقیق، یک مرور کلی از تحلیل­ های کلان داده ­های اینترنت اشیا را ارائه می­دهد. رابطه­ ی بین تحلیل­ های کلان داده و اینترنت اشیا توضیح داده می­ شود. چارچوب معماری برای تحلیل­ های کلان داده ­های اینترنت اشیا با ابر، در اینجا نشان داده می­­ شود. فرصت­ های متعدد بدست آمده توسط تحلیل­های داده در الگوی اینترنت اشیا نیز موردبحث قرار می­ گیرند. سپس، چالش ­های تحقیقاتی باز مانند حریم خصوصی، کاوش کلان داده­ ها، تصویرسازی و یکپارچگی بعنوان مسیر­های تحقیقاتی آینده مطرح می­ شوند. و درنهایت، دو برنامه­ ی کلان داده ­های اینترنت اشیا بعنوان نمونه­ هایی از این فناوری تشریح می­ شوند.

فایل ضمیمه، شامل فایل pdf مقاله انگلیسی + فایل word ترجمه ی مقاله موجود است.


مبلغ قابل پرداخت 31,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 586

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خراسان رضوی، مشهد

تمام حقوق این سایت متعلق به itfile.4kia.ir می باشد. کپی برداری از مطالب این سایت، با ذکر منبع بلامانع است.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما